Inspire and be inspired...
Who better to tell you about the gast-vrij experience in StroEnzo, VillaEnzo and ZussEnzo than previous guests who spent their holiday and felt at home here?
Thank you very much for sharing your story! I hope to welcome you and your (extended) family, friends, colleagues etc. to one of the gast-vrij holiday homes again some time.
And to anyone who is still a little unsure about whether or not to book gast-vrij accommodation: be inspired by the warm feedback you can read here.
Write a review
Barbara
11-06-2026
Was für eine liebevoll eingerichtete Ferienwohnung mit einer wunderbaren Gastgeberin, die an alles gedacht hat. Habe die 2 Tage mit meiner Freundin, die aus Australien zu Gast war, sehr genossen. Ein perfekter Ort für ein Wiedertreffen nach 11 Jahren!
Annette
09-06-2026
Wat een heerlijk (stro)huis om te verblijven. Schoon, ruimtelijk met veel gezellige details waardoor je je thuis voelt. Heerlijke retro radio en platenspeler, lekker muziekjes luisteren tijdens het koken op het uitgebreide kookeiland, tijdens het eten of na een rondje sauna. Fijn en veel licht. Super compleet uitgerust, kleren en torilettass mee, even boodschappen halen en gaan. Bijna alles wat je kunt bedenken is aanwezig:beddengoed, handdoeken, wcpapier, koffie, thee en super goed uitgeruste keuken met alle kruiden, dressings en olie.
Kortom dikke aanrader. Extra bonus is de superlieve gastvrouw Geert die je ontvangt met leuke tips, zelfgemaakte verrassingen in ons geval, en altijd klaarstaat.
Stefanie
20-04-2026
Super schöner Aufenthalt! Sehr freundliche Owner, das Appartement ist wunderschön und gut ausgestattet & die Sauna war die Kirsche auf der Torte!🤗 danke!
Schrijf een beoordeling
Verdegem Elena
03-11-2020
Wij verbleven met 12 in Villa enzo!
Huisje is heel netjes, bedden worden opgemaakt.
Er is zeker wat te doen in de buurt, huisje ligt in een rustig dorpje waar je gezellig kan wandelen.
Gastvrouw Geert komt langs om uitleg te geven en je kan haar bereiken indien nodig!
Alles tip top in orde!
Sarah
04-08-2020
Doordat onze oorspronkelijke plannen wegens de corona-crisis niet konden doorgaan, zochten wij een waardig alternatief. Dit hebben we zeker gevonden in VillaEnzo. Geert zorgde van bij het begin voor een warm en hartelijk gevoel en dit is gedurende de hele reis gebleven. Het huis is supergezellig ingericht en de laken- en handdoekenservice geeft je een hotel-gevoel. De bedden liggen zeer comfortabel en het sanitair is tip top.
Met 7 kinderen in onze groep vreesden we even voor het gemis van een tuin, maar het ruime terras en het pleintje naast de deur zorgden voor meer dan genoeg buitenruimte. De chill-kamer binnen was eveneens een groot succes bij de jeugd en we hebben mooie babbel-uurtjes beleefd in de nieuwe loungehoek onder het afdak buiten.
Zowel buiten als binnen hadden we 14 volwaardige zitplaatsen aan tafel (we maakten het ook al anders mee)! De wasbak in de keuken was iets minder praktisch maar qua keukenmateriaal is echt alles voorzien.
Het enige wat we echt gemist hebben, was een extra parasol voor wat meer schaduw tijdens de maaltijden, maar toen we dit met Geert bespraken ging ze meteen met de tip aan de slag dus dat komt in de toekomst zeker in orde. :-)
Al bij al een prachtige en sfeervolle woning waar je als groep of familie zeker een mooie tijd kan beleven met heel wat mogelijkheden voor uitstapjes in de buurt.
Tip 1 : 1x in de week staat er op het dorpspleintje een frituur ;-)
Tip 2: wij bestelden op de laatste avond pizza's bij Mamma Mia in Kanne en die waren top!
Diny
29-05-2019
Een mooi, stijlvol en warm ingericht vakantiehuis. Prima bedden die zijn opgemaakt bij aankomst. Goede en mooie sanitaire voorzieningen. Voldoende serviesgoed aanwezig en ook meer dan voldoende handdoeken. Praktische en goede ruimtes. Wij kunnen dit huis aanraden voor families en groepen. Familie Van Mierlo / Mei 2019
Schrijf een beoordeling
Jelle
20-04-2026
We hebben onwijs genoten van ons verblijf met een prachtige tuin, ruime kamers, mooie keuken en heerlijke extra’s als een sauna en grote home cinema.
Alex
09-03-2026
Das Haus ist in Echt noch viel toller und der Garten ist wirklich riesig. Eine super tolle Unterkunft, die perfekt für große Gruppen ist. Es ist sehr persönlich Eingerichtet und man fühlt sich direkt sehr wohl. Geert ist eine sehr nette Gastgeberin: die Kommunikation war unkompliziert und zuverlässig und wir haben sogar einen selbst gemachten Kuchen und eine Marmelade bekommen. Das war sehr lieb! Außerdem haben wir viele Empfehlungen für die Umgebung und was man dort machen kann bekommen. Definitiv weiterzuempfehlen!
Isabelle
09-03-2026
Die Unterkunft ist ein absoluter Traum! Wir haben uns von Sekunde eins wie Zuhause gefühlt. Das ganze Haus ist mit so viel Liebe eingerichtet. Unsere besonderen Highlights waren der lichtdurchflutete Essensbereich, die Gartenanlage, die Sauna & die Feuerstelle! Wenn man einen Ort für sich und eine Gruppe möchte, ist das genau der Richtige! Ich hoffe ich werde eines Tages nochmal kommen. Vielen Dank!
Schrijf een beoordeling
Dragos uit Utrecht
26-02-2020
Geert’s Hygge Hotspot Tour was a wonderful experience! We got to know Maastricht from a local perspective which felt very rewarding! Geert is easy to talk to and super knowledgeable. We had a few breaks in between and had the opportunity to share stories. For example, we stayed for a few minutes on a bench on the West side of the city and ate peanuts which Geert brought for us and were roasted at shop in the center which we then visited. We ended the tour with a drink at a rooftop bar, overlooking the city. I would recommend this tour to anyone who wants to discover the current state of Maastricht and find out cool places to eat or have a drink. Definitely do this at the start of your holiday so you can go back to your favorite places (Geert shares a route map). // Februari 2020
Chi Woon uit NY, USA
26-02-2020
Geert is a warm-hearted amazing person from beginning. Her local Maastricht “Hygge” tour covers so many wonderful places everywhere in Maastricht. The 3 hours tour went like instant flash. I enjoyed it very much & I will definitely take it again when I visit Maastricht again in the future. It is not only informations about the places she give, the experience being those places she leads us gives very pleasant comforts Cheers to Geert & her tour. ❤️ // Februari 2020
Thomas uit Recklinghausen, Duitsland
26-02-2020
Freundlich, offen und schöne Orte gesehen. // Oktober 2019


